انتصاب سرپرست گروه آموزشـی مهندسی برق-الکترونیک

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۷۷۰۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۷
براساس ابلاغی از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، دکتر رمضان هاونگی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق- الکترونیک را به عنوان سرپرست گروه آموزشـی مهندسی برق-الکترونیک منصوب کرد.
انتصاب سرپرست گروه آموزشـی مهندسی برق-الکترونیک

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در متن این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایســـتگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به مـوجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشــی، به عنوان سرپرست گروه آموزشـی مهندسی برق-الکترونیک منصوب می‌شوید. مقتضـی است ضــمن مطالعه
دقیق ســند چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاهها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری؛ رئوس انتظارات دانشـگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم انداز و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه  اقـدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر هاونگی، دانشیار گروه آموزشی مهندسی برق ـ الکترونیک است. وی در سال 1392 دکتری تخصصی خود را در رشته برق-کنترل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی کسب کرد.
با توجه به انتصاب دکتر ابوالفضل بیجاری به سمت سرپرست اداره تحصیلات تکمیلی، دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای، ضمن اعلام مراتب قدرشناسـی و سـپاس از تلاش هـای مجـدانه و مثمرثمر ایشان در سـمت مدیر گروه آموزشـی مهندسـی برق-الکترونیک، با اسـتعفای وی از سمت مذکور موافقت کرد و افزود: خـدمات جنابعالی برگ زرینی در کارنامه مـدیریتی شــما بوده که حاصل آن تجربه‌ای گرانسـنگ است که ان شاءاالله در جهت تعالی دانشگاه از آن بهره گرفته خواهد شد.

{رزومـــــه}

آخرین ویرایش۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳