اقدامات روابط عمومی در راستای «وَ تَواصَوا بِالحَق» انتخابات
به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه بیرجند، دکتر خلیلنژاد، مدیر روابط عمومی، گفت: 11 اسفند 1402 یکی از مهم ترین روزهای سیاسی سال جاری است. روزی است که مردم غیور ایران اسلامی با شرکت متحد و عزتمندانه خود نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند نمود و بر این اساس سرنوشت سیاسی ایران قوی را رقم خواهند زد. براین اساس مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی اقدام به نصب بنرهای «من رأی می دهم» در فضای دانشگاه بیرجند نمود. معظم له می فرمایند: «همهی آحاد مردم، تکتک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت میکنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند؛ این، تواصی به حق است: «وَ تَواصَوا بِالحَق» که در قرآن کریم هست؛ این، توصیه کردن به حق است؛ این وظیفه است و این کار را انجام بدهند؛ افراد خانواده، دوستان، همکاران، معاشرین، آحاد مردم و کسانی که با آنها سر و کار دارید را به [شرکت در انتخابات] دعوت کنید.» بر همین اساس با توجه به تاثیر بی بدیل تبلیغات محیطی در ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی، نصب بنرهای «من رأی می دهم» با طراحی گرافیکی ویژه انتخابات (صندوق اخذ رای و شعارهای مثبت و امیدآفرین ارتقای مشارکت سیاسی) در فضای باز دانشگاه بیرجند انجام شد.
دومین اقدام در راستای تحقق «وَ تَواصَوا بِالحَق» انتخابات؛ تولید نماهنگهای انتخاباتی با ترکیبی از صحنههای مشارکت مردم و مبتنی بر صوت و تصویر مقام عظمای ولایت و توصیه های نافذ معظم له در تببین اهمیت مشارکت عمومی در انتخابات است که در روابط عمومی دانشگاه بیرجند انجام شد. تاکنون هفت کلیپ تولید گردیده و این فرایند تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت. توصیه روابط عمومی دانشگاه این است که در جلسات متعددی که در دانشگاه تا روز انتخابات برگزار خواهد گردید، از کلیپهای مذکور در خلال برنامهها استفاده شده و پخش گردند. لینک دریافت این کلیپها در انتهای این خبر درج گردیده است.
سومین اقدام در راستای تحقق «وَ تَواصَوا بِالحَق» انتخابات، درج پیام های انتخاباتی در کانالها و شبکه های اجتماعی دانشگاه است که هر روز صبح یک سخن نگاشت یا نماهنگ از رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات منتشر می گردد. درج نماهنگ خبرهای خوب و امیدآفرین کشور نیز هر شب ساعت 21 در کانالها و شبکه های اجتماعی دیگر اقدام روابط عمومی دانشگاه در خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، امیدآفرینی و روشن گری سیاسی است.
امید که تک تک جامعه دانشگاهی ایران اسلامی با اقدامات مبتکرانه و هوشمندانه، زمینه ساز ترغیب و تشویق حداکثری مخاطبان در راستای افزایش مشارکت سیاسی باشند.
در ادامه لینک نماهنگهای انتخاباتی تولید و منتشر شده از سوی روابط عمومی ارسال میگردد:
https://drive.google.com/file/d/1qDOYVPxUXmM3fVQkWd_8cOHUME5SHEck/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1srcdxQrz06Yj_2nHNRgwEqNcRljTM03V/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Cm6A2Ir_ozTfbgPXC3zdiCYGsqJ-U73H/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1IUOwbA3oHIT8F0zmS4zPxh2OCZgl8CqG/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1uILvB4WTtX8oDtIP8QyTnK9bs43gwl_e/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/16QHqzX-txy2SqbY84JRkXiBR5p-WCHFn/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/14nLtUaW433-1B9XYh2IauCFMk_SrxjBj/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1hzLcpitGZKxFkyYnLklZXmO6VbRRB5af/view?usp=sharing